MemBer2 Y MgiKuti Blog aku ni..(mgkuti ke??xkesah ler..Y penting trme kasih jd Follower aku..hehe)

Tuesday, May 4, 2010

Pecah Rekod Diri Sendiri

hr ni giler2 pnye syok...hehe
aku jln la baik pnye..ari aku tgk dh mendung..
aritu mendung mcm ni smpat gk aku blk..
ni xsmpai depan kipark tu abeyh hujan mencurah2
hakhakhakha
aku pn doq ler dpn bastop tu...
dlm ujan y lebat aku tgk sorg mamat ni
mcm muke dy..mgkin mata aku y rabun ni y bt aku tlihat mcm dy
cara pkai dy..hmm
rindu sgt kt dy..
tp nk bt cmne dy igt aku pn xagaknay...
aku msg kwn baik aku...
tp dy xmo msg..tkt kene kilat kate dy..hehe
aku pn tgk ujan mcm nk rede sikit aku jln ler..
skali mkin lebat ler..hakhakha
20min bejalan jumpe 1family ni nek kete,pakcik tu kate
"dik,meyh ler naik..umah kt ne??"
aku pn menolak je la pelawaan dy..
xkan nk nek kete org basah2 an??hakhakha
aku abaikan je la...
dlm jln tu kilat smbar myambar, tbe2 aku tigt sya kate td...tkt lak aku dgn kilat tu..huhu..
akhrnya smpai gak aku kt rumah...
lbh 30min aku men ujan..
AKHIRNYA....Yahuuuuu
smpai gak aku kt umah...
Alhamdulillah...:D

2 comments:

  1. ape kau merepek ni siak ? hahahaha.

    ReplyDelete
  2. hakhakha...tu nmenye dh giler lps kne ujan slme 30min..hakhakhahkakha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...