MemBer2 Y MgiKuti Blog aku ni..(mgkuti ke??xkesah ler..Y penting trme kasih jd Follower aku..hehe)

Friday, April 23, 2010

Kord Gitar Lagu Awie DI Penjara Janji

semua org psti rase sedih ble cinta dy kianati
mcm tu gak aku
aku cube sedaya upaya lawan perasaan cmbru mcm ape y dy minx
tp aku manusia biase..klo dy blh rase prasaan bgtu..knpe tdak aku...
aku sdih sgt..knpe aku xblh nk lupe kan dan berhenti myangi org y sentiasa,sering,selalu bt aku nangis dan kianati aku..air mata pn dh xlarat nk kua dh...
klo sape knl aku mst akn kate..
"lupekan jela dy weyh"
hmm..ckp mmg mudah..aku cube sedaya upaya melupakan dy..
tp xtau knpe fikiran, ht, perasaan ini msh utk dy...
Ya Allah tabahkan la ht hmba mu ini...
dlm kesedihan aku ni..aku nk kongsi kord gitar,,lagu ni slalu aku men klo aku teringat akan kebodohan aku yg mgingati dan myangi org y xpndai mghrgai cinta y aku bg...


AWIE
Di Penjara Janji


CHORD CADANGAN (key chord: Am)

EADGBE
Am      : X02210
B       : X24442
C       : 032010
Dm      : XX0231
E       : 022100
F       : 033211
G       : 320001



Am     Dm
Hatiku digirisnya lagi
G              C
Kali ini lebih dalam dan pedih
Am     Dm
Kerna aku sudah berjanji
E
Dia cinta ku yang terakhir



Am         Dm
Sungguh tak pernah ku menduga
G             C
Dia akan mengulanginya semula
Am          Dm
Namun untuk menodai cinta
E
Dan membiarkan aku sengsara



Am F          Am
Dia tempat ku sandar
Am F  G          C
Angan   ku pendamkan
Dm         G
Satu percintaan
Am   F      Am
Yang bisa ku jadikan
G        C
Tangga-tangga ku ke pintu syurga
F           E
Meleraikan rindu



Am
Mengecap bahagia
Dm
Yang kerap dimadah
E             Am
Insan yang murni
F
Yang dah rasakan cinta
G           Am
Yang aku mimpi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...