MemBer2 Y MgiKuti Blog aku ni..(mgkuti ke??xkesah ler..Y penting trme kasih jd Follower aku..hehe)

Friday, April 16, 2010

SeDiHnYa...

sedih lg aku arini...
tiap kali tulis blog ni time aku sedih2 je la..huhu
td time aku doq layan air mate tgk doraemon..tibe2 kwn aku doq mgadu..
kesian dy..hmm
knp skrg slalu sgt org xmemikirkan ht org lain??
cuba bygkn kite org y kene mcm mane an??
mst skt ht..
npe dorg xpk gtu??
ade y pk tp blh bg alasan
"dlu aku pon kne gak..so bia ler org len rase"
ptut ke kite bt gtu??jgn ler ulang ape y org dh bt kt kte..
aku jd marah ble kwn2 aku pon rase ape aku rase..ht aku jd skt...
mcm mane lg beribu ht y pnh kecewa...
hmm
minda aku tringat kmbali ape y aku ceritakan pd en S smlm
"peceraian hdp y sptutny d elakkan"
mase tu fikiran aku kembali pada "pakcik" lelaki y baru brusia 31thn tp telah berpisah..hmmm..mcm mne la perasaan dy..hmmm
rindu lak aku kt dy..hehe..
bende2 cmne lak bt aku insaf dan serik nk becinta lg...
ape aku nk smpaikan
"Single is better"hehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...