MemBer2 Y MgiKuti Blog aku ni..(mgkuti ke??xkesah ler..Y penting trme kasih jd Follower aku..hehe)

Tuesday, April 13, 2010

hari ni 13-04-2010 seblm jam 3ptg

celek je mata pg td..tbe2 satu pglan dr pemanggil y slalu aku rindui..hmmm...
ade satu sinar cahaya lame y dtg pg ni??
smbil2 tlg mak smpat lg borak2 dlm hp..
mcm kebiasaanny dy mst bt supersave utk call aku..
jd dlm sejam la ku kene besedia dgr ape y dy cite..
dgn dy kne byk besaba..
tinggi suare dgn dy pn xblh..hehe...(ape pnye taat la aku)hakha
habis je borak aku trus on9...
tgk2 mmat KKHS tu dh on9,cite xhabis2 nk g kem lusa...huhu
jam hmpir menunjukkan tepat jam 11 pg...
aku bru tigat somting
"Alamak aku kne g byr duit P1"huhu...abg pon dh getready nk men pc aku..
kemalasan y amat...
mandi dgn slow2..mngayati air y dcurah..fuhhh..btmbh rase nk tdo...hakhakha
mkn pon jd xselera ble nk kua sorg2...adeyh...
aku ckp kat abg
"Abg...mls ah nk g.."
dan2 abg aku kate
"ko kne bedikari qah...klo x,smpai ble mak dgn ayah nk pecaya ko??"dh tu mula la dy ceramah panjang aku..adeyh...mls aku nk dgr..aku pon ckp je la
"ye la abg..aku tgh bedikari la ni..xnmpak aku nk g dh ni??"
abg aku bls dgn ringkas&padat
"bagus..."
dgn lafaz basmallah aku pon melangkah keluar rumah..jln2 aku nmpak bdk bru nk g sklh..hehe..dulu aku pn mcm dorg ni..nek bas g sklh..igt time mls g sklh dlu aku cbut je blk kate kt mak bas xde...hakhakha...pdhal mls g sklh..hehe..
spnjg jln tu pnye la panas..ya Allah,blh gelap kulit aku...huhu
smpai je kt bank lencun baju aku..agak2 mcm berani ler g byr..settle aku pon blk umah..dlm pejalanan blk rumah tu aku byk pk..ape akan jd kt aku??
aku teringat blk panggilan pg td..ape y dy kate kat aku
"awk..sy bg mse 5saat awk jwb dlm mse 5saat soalan sy.."
aku rase aku tau pe solan dy..adeyh..tkt ler aku nk jawab...dy pon tnye
"aniqah..awk nk jd gf sy x??"haaaa...kn btl...ish..ni aku mls ni..
dy pon mula mgira..
"1"
aku kate"no komen"
"2"
"nnt la sy pk wk"
"3"
"ala"
"4"
"hmm"
kiraan terakhir dy kira dgn nada y lame"liiiiiiima..k..dh abeh"
aku diam tnpa bicara
"klo org nk 1 saat trus dy jwb ye"aku diam je..xsahut ape2...tbe2 betri lak dh kong...betri spare xblh gune,charge aku bt prgai plak..betri xde semua...
dlm pjlan tu aku ralit befikir..
knpe aku xblh trime??
sb kegagalan pecintaan y lame??
xnk trus kn lg dgn dy??
atau aku sbnrnya dh syg org y permain kan aku dan hnya aku y setia pd org tu,jd aku xblh trime org len??
atau sb aku dh matang dlm sebuah perhubungan??
klo dlu blh je aku trime,knpe skrg x??
aku sebak seketika..
teringat pd sesorg y mndang tinggi diri y kekurangan ni...
ah..blh caya ke org tu??hmmm..aku dh ilng kepecayaan pd insan begelar lelaki...
air mata aku begenang sepanjang jln tu...tringat pd jnji aku pd DIA,syg aku xblh nk tgu dy kt pintu syurga y xlayak aku smpai,nk suruh tgu pintu nerake aku tkt lak..huhu..
aku sedih sendiri...xsngka dh nk smpai rumah rupenya..sbaik aku nk melangkah tangga tbe2 aku dpt msg"salam..sy minta maaf sgt..tepaksa gugurkan name awk dr mngikuti ke kem bina negara mahasiswa,sy hanya blh bawa 32org sahaja..nnt len kali sy bawak awk pg..miz _ _ _ _ _ _(name tidak dpt disiarkan..huhu)"
nk menagis aku rase..ni la peluang y dpt aku rase nk keluar dari tempurung y dh hmpir 20 thn aku tkurung..nmpknya Allah xizin kan aku g gk kali ni..rase nk marah sgt2..aku besujud pd Tuhan Y Maha Esa dgn linangan air mata..bkn keinginan memberontak utk keluar dr dunia aku skrg..tp aku cume inginkn suasana baru y xprnh aku rasai sprt tman sebaya aku..hmm..sedih sgt..dr pg celek mate smpai saat ni..aku msh besedih..
Ya Allah..tabahkan la ht hamba mu ini Ya Allah..berikan la aku sinar kebahagiaan..Amin..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...