MemBer2 Y MgiKuti Blog aku ni..(mgkuti ke??xkesah ler..Y penting trme kasih jd Follower aku..hehe)

Saturday, October 9, 2010

HaNyA MaMpU..

klo blh aku luahkan sebaris ayat akan aku katakan
"jgn pergi,pilih la sy"
tp ape y aku blh lakukan
sememangnya jodoh xde antara kami...
tkt kehilangannya tp tpaksa ku hadapi..
bpura2 tsenyum bhgia
namun jiwa meronta tsiksa..
hanya mampu berangan2 disiang hari..
hnya mampu mbyngi y indah tika mlm hdr melyar mimpi..
kurang dr 24jam dy bkn lg insan y ptut aku mimpikan lg
dy bkn insan y ptut aku angan2kan..
dan kini
aku hnya mampu mendoakan kbhgiaannya
aku hnya mampu medoakan diri ku agar tenang dan mudah2n Allah gnti kan dgn y lbih baik dr ape y aku rase skrg ni..Amin..
Blur memanjang..memanjang Blur

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...