MemBer2 Y MgiKuti Blog aku ni..(mgkuti ke??xkesah ler..Y penting trme kasih jd Follower aku..hehe)

Sunday, January 2, 2011

New life~~~!!

byk y baru blaku smlm..
eh byk ke??hakha..xde la byk pn..beberapa bnde je..
smlm aku pndah kt kolej baru..mcm dom dh tmpt dye..
nk ngis aku tgk...huhu
1/1/11 agak mengecewakan..
tp mak bli kan aku lappy baru...
acer aspire 4738z

aku xsuke sgt lappy2 ni aku syg pc aku..tp mak soh jage laptop nie elok2..
aku jage elok2??hakhakha..dh la ganas..tkt aku..
tp amanah mak tetap akan aku igt..jage elok2 bnde ni..
sb mak y bli kan..tharu aku..=')
ptg ni nk blk kole pilah dh..hmm
mudah2n segalanye bjalan lancar..
2 iqah..jgn sedih2..brusahalah..Aza2 fighting!!
blaja 2kan satu y myeronokkan...
mcm2 kan iqah dh bt sblm ni..
mcm2 dh kne..mcm2 dh hadapi..
setkat stdy 5bln xkn iqah xblh nk thn lak kan..huhu
jd wahai Aniqah Rabiatul Adawiyah binti Abd Wahab!!
igt berusaha la!!
Ya Allah..kau permudahkan la kehidupan ku.. berkatila segla y aku lakukan..
Amin...
Blur memanjang..memanjang Blur

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...