MemBer2 Y MgiKuti Blog aku ni..(mgkuti ke??xkesah ler..Y penting trme kasih jd Follower aku..hehe)

Wednesday, December 7, 2011

Wahai Hati DaN Perasaan

Waahh..dah lame xbjiwang2
lg2 skrg yg dh sgt2 bz
esk dh keje blk
sehari je cuti xrase mcm cuti..
pg2 mcm ni mula la mud jiwang dtg..hakhakha
ok balik pada tajuk aku ni..
aku xtau pe sb hati n perasaan aku
klo sunyi2 mcm ni mst mgamit memori2 lame
kdg2 hati n perasaan ni sedih sgt2
igt mcm mne pejalanan hdp yg sgt2 rumit
dgn kisah cinta aku yg merapu2
xpnh menjadi..
kdg2 tcari2 mane silapnye..
korg penah xrase mcm tu??
hakhakha
kdg2 ble aku duduk dlm bilik kt omah sewa aku sorg2..
lps solat aku doa smpai meraung
dh la sorg2 kt dlm bilik
rase hdp dlm dunia aku sndiri je..hakhakhakha
hati tu kadang2 tamak sgt2..
perasaan tu kdg2 degil..
ble hati nk harta
perasaan degil lak nk kasih syg..adeyh
ape nk jd..hakhakha
aku pn dh merapu2 dh ni..sok nk g keje kol 1 xtdo lg..kol6 nk bgun..=_=!!
Ya Allah..mudah2n hati ku sentiasa mencintaimu menuruti perintah mu dan sentiasa menaatimu..dan mudah2n perasaanku xkan berubah terhadapmu Ya Allah..Aminn amin ya rabbal alamin..


Blur memanjang..memanjang Blur

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...