MemBer2 Y MgiKuti Blog aku ni..(mgkuti ke??xkesah ler..Y penting trme kasih jd Follower aku..hehe)

Friday, July 30, 2010

Barang aku hilang lagi!!!

Memang ler prgai aku ni..cuai manjang!!
hmm..
selalu barang hilang..
mcm2 la..smua nye nk hilang...
bak kate member2 aku dlu
"klo tuttttt blh cabut pon hilang gak:"huhu..
harini betry 2nd fon aku lak ilang..
ble jatuh pon aku xsedar???
giler btl ler aku ni..
ye la aku sedar..
stp kali barang2 aku ilang..
smuanye bpunca dgn kesilapan lain y aku bt..
ni suma pasal smlm!!
kua g tmpat xpatut dgn org y xsepatutnye
ni la balasan y Allah bg
pdan muka ko qah!!
Bedosa tau x???!!
hmmm..
sedih sgt2...
dh la betry tu xde blh ganti..
ye la hp murah mane de spare part..
waaaaaaa..sedih sgt2...syg sma hp aku..xnk tuka...
tp skrg ble betry dh xde..pasni kne ikhtiar cari fon baru..
kne kumpul duit bli fon lain jwabnye..kesian fon aku nnt..xmo3..
hmmm
bnci la mcm ni
xpela stp y belaku ada hikmah dsebliknya aku redha dgn ape y belaku..
mudah2n ape y belaku jd pengajaran bt aku..
smoga Allah berikan y tbaik bt aku sbgai ganti..Amin..



Blur memanjang..memanjang Blur

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...