MemBer2 Y MgiKuti Blog aku ni..(mgkuti ke??xkesah ler..Y penting trme kasih jd Follower aku..hehe)

Wednesday, July 28, 2010

Cinta Kwan2 baik ku..(kwn aku pnye cinta)

td aku tgk blog member aku,cha..
sonok nye ler dy..
sbuk bcinta dh skrg..
episod cinta y baru bt dy..
sya plak entah mane g..
sbuk dgn kerja dy..
bcinta dgn kerja dy..
syida yahya..
bcinta dgn stdy dy..
men fb pon jarang aku tgk tserempak same2 on9..
huhu..
aku??
bcinta ler dlm rumah..
pktikal jd surirumah tangga memanjang..
hakhakhahkahk
mcm btl2 je dh jadi surirumah tangge..
kawen pn blm calon suami pn xde
nk prktikal konon..hakhahkahka
gelak kan diri sendiri...hahkakhakha
mudah2n kite smua bjaya mcapai matlamat impian cinta2..eh..cita2 impian dan harapan..hehe...
Amin..

Blur memanjang..memanjang Blur

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...