MemBer2 Y MgiKuti Blog aku ni..(mgkuti ke??xkesah ler..Y penting trme kasih jd Follower aku..hehe)

Wednesday, September 8, 2010

8/9/10

Hari ni nk cite pasal
cantik tarikh hari ni..hehe
aku prasan time tulis ubt td..
hari ni genap 29hari bepuasa..
28hari aku dh keje..nk kate seronok xgk..mjalani hdp sperti biase..
agak sunyi..aku pon xtau cmne nk luah kan...
hati penuh kekecewaan dan penderitaan..
rase sunyi y amat sgt..
hanya keimanan kepada Allah menemani hdp aku kini..
tgl esok je nk puase..rase sedih tglkan ramadhan..mgkn ni y terakhir nk smbut ramadhan..pasni mgkn xde lg..nk tgu setahun lg bru ramadhan dtg lg..tu pn klo umo pnjg..
Mudah2n raya y medatang akan mjadi suatu y indah btku..Amin..

Blur memanjang..memanjang Blur

4 comments:

  1. ko ni psl ape niq?
    mcm muram je?
    ade masalah ke? cita la kt aku

    ReplyDelete
  2. entah la sya..sedih pn de gk..xtau nk kate..

    ReplyDelete
  3. udah gitu lak...
    apa daa hang nih..
    aku sedia mendegarnye.
    wlupun aku x dgr sore hang!
    hahahaha...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...