MemBer2 Y MgiKuti Blog aku ni..(mgkuti ke??xkesah ler..Y penting trme kasih jd Follower aku..hehe)

Monday, September 13, 2010

Moody..

xtau pe pnca jd moody tbe2
mgkn telalu sunyi..
atau tlalu merinduinya..
adoyh!!!
bnci!!aku xnk perasaan ni...
raya y dh xrase lg kehadiranye..
mne g matlamat cita2 impian harapan aku dlu??
btl ke aku dh buang jauh smua tu??
smpai aku hilang minat lg utk smua bnde..ape y aku cari skrg??
ape y aku nk jd skrg?
ape y akan jdkan aku nk terus hdp skrg ni??
ape y jdkan aku blaja bputus asa??
ape y bt aku xjd mcm diri aku lg??
ape y bt aku jd hilang punca dan arah tuju??
berat langkah tnpa matlamat y dcari dlu..
aku pn dh xtau pe nk jd skrg..
semuanye kosong je..
hdp kosong je..
klo xde iman dlm diri dh mati gaknye aku bunuh diiri
Astagfirullahaladzim..
mudah2n Allah sentiasa melindungi aku..
Amin..

Blur memanjang..memanjang Blur

9 comments:

  1. org kate, idup sentiase kena pandang depan,
    tp bg aku, klu x kerana masa lalu,
    arini mungkin tiada!
    idup ari ini adalah kerana ari semalam.

    pengajaran : biarkan berlalu, jd kn sbg pedoman!

    ReplyDelete
  2. ye sya..
    pedoman y bt aku hilang pedoman..huhu

    ReplyDelete
  3. hahaha.. ckp ngan niq.. mmg pandai menjawab dia ni... I like..huhuhu

    ReplyDelete
  4. jebon kt pokok aku awex james bond sya...hehe...
    hakhakha..bkn mjawab la pkcik subuk!!knyataan..huhu

    ReplyDelete
  5. ok pakcik ngerti...sabar ye.. mak aku che embon..

    ReplyDelete
  6. hakha..ye ke mak kite nme che embon syg??hakhakhakha

    ReplyDelete
  7. nama pakck aku james bond.. hakhak.. aperla syg ni.. hehe .. skript je tu.. :p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...