MemBer2 Y MgiKuti Blog aku ni..(mgkuti ke??xkesah ler..Y penting trme kasih jd Follower aku..hehe)

Wednesday, April 20, 2011

Harta Karun Ku..hakhaka

harta karun??
wow..mcm kaya je..hakhakha
harta aku xla mhl2 hrganye
tp smua de sentimental value
mahal kenangannye..
waaa..over je..hakhakha
tiket bas y bemakna pn msh aku simpan
cube tgk ni..
ni namenye koleksi surat cinta..hakhakhahkakha
de surat kwn baik aku bg mse dlu2..huhu
tu de gak tselit buku koleksi tnda tgn cikgu sklh aku..
tu de koleksi F4..dlu aku ni peminat fanatik F4..hehe
tu y de gmbr pokok tu aku lukis time otak aku dh beku sgt2..
tgk kad topup pn aku simpan..hakhkha
byk lg y xdkeluarkan dlm box tu..xsgp aku nk bg tontonan umum..huhu
buku y bdiri tegak tu la diari kesygan aku..:D

y plg2 aku syg..
diari luahan htku..huhu
td dgn lame nye aku xmbukak diari aku 
aku pn belek2 la diari aku ni
1st aku tulis diari dlm hdp aku 
bertarikh 5/11/1999 jumaat..
diari ni byk cite psal cintan cintun aku je sbnrnya..
hakhakha
klo org bce abeh aku..huhu..
td tbe2 aku tbukak page akhir aku tulis..
diari ni plg akhir aku tlis..
26/8ogos/2010 khamis
pesamaan 15 ramadhan 1431
aku bce ler..
rupa2ny de gak aku tulis sjak dlm diari aku ni..hakhakh
sjakny bgini..

Wahai jodoh..
Dimanakah dikau?
Ku pohon & kupinta pada ilahi agar kau
seorang yg sempurna anggotanye
lengkap ilmu kekeluargaannya
teguh kepimpinannya
Tebal Keimanannya
Tinggi jati dirinye
Aku xmelihatmu dari redup matamu
Lembut manis tutur katamu
Gagah perkasa tanganmu
Namun Aku mengunakan tangan ku
Untuk menadah doa, bibirku menutur
meminta dgn redup mataku bergenang
"Ya Allah, temukan aku dgn seorang
yang membawaku ke syurga hakikimu.."
Amin...

wah2...mcm besar je pemintaan aku ni kan???
huhu..tp kite kne minx yg plg tbaik kan..:D
Mudah2n Allah Mengabulkan DoaKu..
Amin..
Blur memanjang..memanjang Blur

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...