MemBer2 Y MgiKuti Blog aku ni..(mgkuti ke??xkesah ler..Y penting trme kasih jd Follower aku..hehe)

Friday, April 8, 2011

sLiPar pNye KeS???

Xfhm aku dgn zmn skrg ni
mcm2 pnye kesah..
de slipar kne curi 
smpai bt memo..
Selipar merah aku ilang kt umah mber aku...
aku tanya semua tak mengaku....aku tampal memo cam nie... 
(Akanku lakukan solat hajat + jumpa ustaz + bomoh + dukun, kita tunggu dan lihat hasilnya...)
3 hari pas tu ada kt rak kasut rumah die...MAMPU...!!!!

huhu....
Tp ni y aku plg kesah ble de org nk cari gadoh
kate org bwk slipar g umah dy bt koto...
perghhh...
ape la mslhnye
dgn muke xde rase bslh blh tunjuk dgn xtau malu
"dy ni dtg dgn kwn2 dy bwk msk slipar kotokan rumah"
amboi
ble aku nk ckp dy kate
"bdk rumah len jgn msk cmpur.."
ape pnye skt otak pn aku xfhm
dh dy kate kwn2 dy..
kwn2 dy tu sape???aku la gak..aku xleh msk cmpur??
ko kutuk aku la, pasal aku xleh msk cmpur???
mmg la klo ko nk kate kitorg slh..
xleh tego elok2 ke??
dh ko pon tuan rumah dh nmpak xtego pn slh gak kan??
y ko tunjuk2 bgus tu psal??
ko nk gadoh dgn org len xyah babit kan org..
nk kate2 org xpnh smbyg tu pasal??
ckp celaka sbg tu psai??
hebat sgt ke ko tu??
maksum sgt xde dose ke???
manusia mne xlaku kn kesilapan???
ktorg sedar la ktorg slh..
tp xyah la ko nk ckp melmpau sgt..
mcm bdk2..be mature la..
ckp elok2 baik2 xleh??
klo ko ckp elok2 org ckp elok2 blk la
org giler pn akan ckp elok2 klo org lyn dy elok..
so klo rase dy tu waras cube trime pe aku nk kat ni..
bt org bkenanan aku minx maaf klo bt umah ko kotor..
tp klo ko ckp baik2 sure aku bukak la,
aku bkn bdk kcik dua tiga tahun..
xyah la nk gadoh2 pasal bnde remeh..
Moga2 Allah memaafkan setiap dosa hambaNya..Amin..
Blur memanjang..memanjang Blur

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...