MemBer2 Y MgiKuti Blog aku ni..(mgkuti ke??xkesah ler..Y penting trme kasih jd Follower aku..hehe)

Monday, August 8, 2011

Perasaan ke Perasan

adeyh..
dh lme btl xupdate blog..hakhakha
smpai sya pn leh ckp bsarang..
aku igt dy ckp korea mulanya
sarangeho(sayang awak) ke..hakhakha
aku mmg nk update blog ni..
tp xtau la lately fb pnye status pn jarang update dh
xhari2 24jam cm dlu..hakha
xde mud..asyk game je..
godswar godswar godswar...hakha
so harini nk bukak topic pasal
perasaan ke perasan??
huhu..
klo tgk pekataan tu lebih krg same..
beza nye kurang satu huruf A je..hakhakha
klo ikut rujukan DBP prasan ni de mcm2 mksd
->sedar
->megah
sampai kan yg aku xtau pn de gk..
perasan tu 
->perahan
->hasil memerah
hakhakhaa...agak aneyh disitu..
perasaan aku xsure klo de maksud lain selain 
->emosi
xdpt nk search
sb aku xpndai..hakhakha
lg2 tgh bingung skrg ni dgn xcukup tdo
lapo nasi..(diet xmkn nasi 2mgu)hakhakha
jd oksigen kt otak tu xbjalan lancar..hakhahka
aku ni perasan atau perasaan?
aku rase aku ni
-->aku ni perasan(sedar)yg aku perasan(bangga/megah) aku perasaan kt org yg xde perasaan kt aku..
amacam cantik x ayat ni??hakhakha..
to someone i love..
sy lepaskan anda pergi bukan bmakna meninggalkan anda..
tp sy ingin anda mcari siapa sy
kerana sy ingin anda mengenali menyangi sy sperti sy myangi anda..
sy mbiarkan anda sendirian bukan bmakna sy xmcintai
tp ingin myedarkan saya adakah anda mcintai sy??
apa pn ia sy lakukan ia utk membuatkan kita rasa indah mcintai satu sama lain dan juga yg Esa..
tu salah satu ayat perasan yg berperasaan..hakhakhahka
Mudah2n kebahgia segera utk kita semua..Aminnn

Blur memanjang..memanjang Blur

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...