MemBer2 Y MgiKuti Blog aku ni..(mgkuti ke??xkesah ler..Y penting trme kasih jd Follower aku..hehe)

Tuesday, August 9, 2011

SeLaMaT DaTaNg KeKeCeWaAn

wahai kekecewaan
selamat datang dlm hdp ku..
terima kasih hadir dlm hdp ni..
aku bsyukur mengenalimu kekecewaan
Alhamdulillah
aku kenal erti kekecewaan
kau mbuatkan aku btambah rapat pada-Nya
walaupn aku tersentuh pada mu kekecewaan
tp aku akan cube sedaya upaya mgagahkan diriku...
wahai kekecewaan
kedatangan mu bkn la tidak ku undang
kerna aku tau kau pasti akan hadir
aku tidak menghalaumu kekecewaan
tp aku ingin pergi mecari kebahagiaan
aku tau kebahagiaan sedang menungguku
jadi aku tidak dapat lama bersama mu
maafkan aku kekecewaan
wahai kekecewaan
aku harap kau tidak mengulit kenangan
jangan la kau sentuh kenangan tu
kasihani la kenangan
jaga la ia sbaiknya
kerana aku juga tidak mahu
kebahagiaan terguris dgn hadirnye kenangan bsama kau kekecewaan
kata akhir dari ku 
wahai kekecewaan
terima kasih mgajar aku erti kehidupan sebenar
kau mbuatkan aku kenal mghadapi kenyataan
kau buatkan aku mgenali diriku
aku berharap kau juga blh mengenali kebahgian itu wahai kekecewaan
kerana tanpa kau aku xmgenali
apa itu kebahgiaan..

Blur memanjang..memanjang Blur

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...