MemBer2 Y MgiKuti Blog aku ni..(mgkuti ke??xkesah ler..Y penting trme kasih jd Follower aku..hehe)

Thursday, September 29, 2011

happy birthday cik niq&pakcik!!!

wah awal aku wish kt diri sndiri
hehe
hari ni hari yg sgt2 mgamit memori setahun yg lalu
mengamit kenangan seseorang yg bt aku benar2 rasa disayangi+dhrgai+dkasihi
semua antara kami sama je
makanan kegemaran??
minat&hobi??
tarikh lahir??
segalanya berlegar kt minda ni
dapatkah aku mencari suami yg sebaiknya
entah la..sebak aku rse
tambah2 lagi bila dye wish bday kt aku
walau pun dy wish cume kt chat
tp masih teriyang2 lagi ucapan yg sama dr nya tahun lepas
saat segalanya blm lg berubah
pkcik..
trme kasih atas segala layanan baik pkcik
yang selalu ikut je pe prgai buruk sy ni
slalu menolak peminatan pakcik
selalu meminta tp xpenah memberi
sy rindu pakcik sangat2
terlalu rindu kan kenangan2 lalu
walau pn sy tau yg lepas tu telah jauh meninggalkan kita..
Selamat Ulangtahun Kelahiran yg ke-21 Aniqah Rabiatul Adawiyah Binti Abd Wahab
juga happy birthday 2 u pkcik
moga Allah memberi rahmat atas kehidupan kita..
moga kebahgiaan sentiasa ada bt kita..
mudah2n sy bertemu dgn org yg lebih baik dr pkcik utk temani hdp sy hingga ke syurga..Aminnn
Blur memanjang..memanjang Blur

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...