MemBer2 Y MgiKuti Blog aku ni..(mgkuti ke??xkesah ler..Y penting trme kasih jd Follower aku..hehe)

Sunday, May 4, 2014

Photoshop untuk header blog

1st time aku buat benda ni..
rasa excited lak..hakhakhakha
padahal budak2 sekarang sekolah rendah dah pandai buat..
aku baru nak belajar..hakhakha
tak la cantik mana..buat yang mudah je..
jadi la dari tak tau langsung..
aku gune pn photoshop C3
yang penting enjoy buat benda ni..
kalau tak enjoy tak ada la aku tidur jam 3-4pagi semalam..hehe


pecubaan pertama cik niq..hehe

Lepas ni akan cuba yang lebih baik...
caiyok2 niq...
atleast benda begini mengisi masa lapang..
membuatkan kita jadi lebih kreatif..
walaupun tak cantik..usaha tangga kejayaan..
semoga berjaya ye cik niq..
Moga segalanya dipermudahkan..Aminn

Blur memanjang..memanjang Blur

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...